Browsing by Author Hoàng, Thùy Linh

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 2 of 2
  • Prev
  • 1
  • Next
  • 04051000986_noidung.pdf.jpg
  • -


  • Authors: Hoàng, Thùy Linh;  Advisor: Dương, Thị Nụ (2014)

  • This paper deals with English grammar teaching of teachers at Vietnamese primary schools. In Vietnam, English language in general and grammar in particular are no longer taught in traditional method because that did not give learners ability to communicate in real life situations. Moreover, teaching grammar to young learners, who owns special psychological and perceptional characteristics, requires much more effort from teachers in seeking new attractive teaching activities.

  • 02050005689.pdf.jpg
  • Thesis


  • Authors: Hoàng, Thùy Linh;  Advisor: Nguyễn, Thị Mai Hoa; Lê, Thị Minh Hạnh (2019)

  • - Luận án đã xác định rõ tính cấp thiết; xác định rõ mục đích, nhiệm vụ, đối tượng và phạm vi nghiên cứu. Luận án phản ánh khách quan những đóng góp mới, phù hợp kết quả nghiên cứu. - Phần tổng quan của luận án đã hệ thống các công trình nghiên cứu của các tác giả nước ngoài và các công trình nghiên cứu của tác giả trong nước; khái quát được kết quả nghiên cứu từ các công trình có liên quan đến đề tài luận án; xác định rõ những vấn đề luận án cần tập trung giải quyết tiếp. - Luận án đã nêu lên được những tác động đến quá trình lãnh đạo của Đảng bộ Công an tỉnh Hưng Yên về xây dựng lực lượng CAND qua hai giai đoạn (1997-2005) và (2005-2015). - Trên cơ sở nguồn các văn kiện, nghị quy...

Browsing by Author Hoàng, Thùy Linh

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 2 of 2
  • 04051000986_noidung.pdf.jpg
  • -


  • Authors: Hoàng, Thùy Linh;  Advisor: Dương, Thị Nụ (2014)

  • This paper deals with English grammar teaching of teachers at Vietnamese primary schools. In Vietnam, English language in general and grammar in particular are no longer taught in traditional method because that did not give learners ability to communicate in real life situations. Moreover, teaching grammar to young learners, who owns special psychological and perceptional characteristics, requires much more effort from teachers in seeking new attractive teaching activities.

  • 02050005689.pdf.jpg
  • Thesis


  • Authors: Hoàng, Thùy Linh;  Advisor: Nguyễn, Thị Mai Hoa; Lê, Thị Minh Hạnh (2019)

  • - Luận án đã xác định rõ tính cấp thiết; xác định rõ mục đích, nhiệm vụ, đối tượng và phạm vi nghiên cứu. Luận án phản ánh khách quan những đóng góp mới, phù hợp kết quả nghiên cứu. - Phần tổng quan của luận án đã hệ thống các công trình nghiên cứu của các tác giả nước ngoài và các công trình nghiên cứu của tác giả trong nước; khái quát được kết quả nghiên cứu từ các công trình có liên quan đến đề tài luận án; xác định rõ những vấn đề luận án cần tập trung giải quyết tiếp. - Luận án đã nêu lên được những tác động đến quá trình lãnh đạo của Đảng bộ Công an tỉnh Hưng Yên về xây dựng lực lượng CAND qua hai giai đoạn (1997-2005) và (2005-2015). - Trên cơ sở nguồn các văn kiện, nghị quy...