Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/3738
Title: Chất lượng dịch vụ chăm sóc khách hàng tại Công ty TNHH Dịch vụ tin học FPT – Chi nhánh Đà Nẵng
Other Titles: The quality of customer service in FPT service company – Da Nang branch
Authors: Phạm, Hoàng Lân
Keywords: Quản trị kinh doanh;Quản lý tiếp thị;Chăm sóc khách hàng;Khách hàng
Issue Date: 2015
Publisher: H. : ĐHKT
Citation: 96 tr.
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/3738
Appears in Collections:Luận văn - Luận án (LIC)

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 00050005183.pdf
  • Description : 
  • Size : 288.85 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.