Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40127
Title: Improving English vocabulary retention by using memory strategies: An action research
Other Titles: Nâng cao khả năng lưu nhớ từ vựng tiếng Anh bằng cách sử dụng các thủ thuật ghi nhớ: nghiên cứu hành động
Authors: Phạm, Thị Hạnh
Hoàng, Thị Phương Loan
Keywords: Tiếng Anh;Phương pháp giảng dạy;Từ vựng;Ngôn ngữ
Issue Date: 2013
Citation: Hoàng, T. P. L. (2013). Improving English vocabulary retention by using memory strategies: An action research = Nâng cao khả năng lưu nhớ từ vựng tiếng Anh bằng cách sử dụng các thủ thuật ghi nhớ: nghiên cứu hành động. Master’s thesis, Vietnam National University, Hanoi
Abstract: This study was conducted as an action research in which students were taught on how to process vocabulary deeply by applying some vocabulary learning strategies (VLS). The study first aimed at identifying the vocabulary problems that students are facing wi (...)
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40127
Language: en
Format Extent: 136 tr.
Appears in Collections:ULIS - Master Theses

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 04051000845_Noi_dung.pdf
  • Description : 
  • Size : 6.41 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.