Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/44719
Title: A study on connected marketing and the case of FPT Corporation's Project Vicongdong = Nghiên cứu về marketing kết nối và sự áp dụng tại dự án vì cộng động của tập đoàn FPT. Luận văn ThS. Kinh doanh và quản lý: 60 34 05
Authors: Trần, Đoàn Kim, supervisor
Trần, Thị Chiên
Keywords: Quản trị kinh doanh;Marketing;Dự án;Tập đoàn FPT;Tiếp thị
Issue Date: 2010
Publisher: HSB
Abstract: 111 p. + CD-ROM
Luận văn ThS. Quản trị kinh doanh -- Khoa Quản trị Kinh doanh. Đại học Quốc gia Hà Nội, 2010
Electronic Resources
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/44719
Appears in Collections:UEB - Master Theses

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 00051000022_Noi_dung.pdf
  • Description : 
  • Size : 3.17 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.