Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/46532
Title: Chiến lược Marketing hỗn hợp tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và Phát triển Việt Nam - Chi nhánh Cầu Giấy : Luận văn ThS. Kinh doanh và quản lý: 60 34 01 02
Authors: Nguyễn, Mạnh Tuân , người hướng dẫn
Nghiêm, Thị Dung
Issue Date: 2015
Publisher: HSB
Abstract: 90 tr. + CD-ROM + Tóm tắt
Luận văn ThS. Quản trị kinh doanh -- Khoa Quản trị Kinh doanh. Đại học Quốc gia Hà Nội, 2015
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/46532
Appears in Collections:UEB - Master Theses

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 00050004951_noi_dung.pdf
  • Size : 1.07 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.