Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/47428
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHoàng, Thị Thanh Vân , người hướng dẫn
dc.contributor.authorTrần, Minh Vân
dc.date.accessioned2017-05-17T09:12:12Z-
dc.date.available2017-05-17T09:12:12Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.other00050003408
dc.identifier.urihttp://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/47428-
dc.description.abstractElectronic Resources
dc.description.abstractLuận văn ThS.Quản Trị Kinh Doanh - Đại học kinh tế - . Đại học Quốc gia Hà Nội, 2014
dc.publisherĐHKT
dc.relation.replacesLuận văn Ngành Quản trị Kinh doanh (Full)
dc.titleXây dựng thương hiệu Du lịch cộng đồng tại đô thị cổ Hội An : Luận văn ThS. Quản Trị Kinh Doanh : 60 34 05
dc.typeThesis
dc.rights.licenseAccess limited to members
dc.rights.holderThư viện nhà C1T - 144 Xuân Thủy – Cầu Giấy – Hà Nội
dc.language.advisorvie
Appears in Collections:UEB - Master Theses

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 00050003408.pdf
  • Description : 
  • Size : 1.29 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.