Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/47433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPhạm, Thị Liên , người hướng dẫn
dc.contributor.authorPhạm, Thị Hồng
dc.date.accessioned2017-05-17T09:12:12Z-
dc.date.available2017-05-17T09:12:12Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.other00050003403
dc.identifier.urihttp://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/47433-
dc.description.abstractElectronic Resources
dc.description.abstractLuận văn ThS.Quản trị Kinh doanh - Đại học kinh tế - . Đại học Quốc gia Hà Nội, 2014
dc.publisherĐHKT
dc.relation.replacesLuận văn Ngành Quản trị Kinh doanh (Full)
dc.titleChiến lược marketing cho sản phẩm thẻ tín dụng quốc tế (Visa Credit card) tại Ngân hàng TMCP Xăng dầu Petrolimex – PG Bank : Luận văn ThS. Quản trị Kinh doanh : 60 34 05
dc.typeThesis
dc.rights.licenseAccess limited to members
dc.rights.holderThư viện nhà C1T - 144 Xuân Thủy – Cầu Giấy – Hà Nội
dc.language.advisorvie
Appears in Collections:UEB - Master Theses

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 00050003403.pdf
  • Description : 
  • Size : 1.53 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.