Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/54587
Title: USING INDIRECT CORECTIVE FEEDBACK ON STUDENTS’ WRITING TO IMPROVE WRITING SKILLS FOR GRADE 10TH MIXED LEVEL STUDENTS AT VAN NOI HIGH SCHOOL IN DONG ANH, HANOI- AN ACTION RESEARCH = (VIỆC SỬ DỤNG VIỆC SỬA LỖI GIÁN TIẾP ĐỂ CẢI THIỆN KỸ NĂNG VIẾT CHO HỌC SINH LỚP 10 CÓ TRÌNH ĐỘ KHÁC NHAU TẠI TRƯỜNG THPT VÂN NỘI, ĐÔNG ANH, HÀ NỘI, MỘT NGHIÊN CỨU HÀNH ĐỘNG)
Authors: NGUYỄN, THỊ QUỲNH THU
Keywords: WRITTING SKILL;HIGH SCHOOL
Issue Date: 2017
Publisher: H. : ĐHNN
Description: 67 p.
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/54587
Appears in Collections:ULIS - Master Theses

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 04051001406.pdf
  • Description : 
  • Size : 1.71 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.