Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/59090
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Hoa-
dc.date.accessioned2017-09-14T08:56:27Z-
dc.date.available2017-09-14T08:56:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/59090-
dc.description89 tr.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherH.: Trường Đại học Giáo dụcen_US
dc.subjectChỉ số đánh giáen_US
dc.subjectGiáo dục người lớnen_US
dc.subjectBồi dưỡngen_US
dc.subjectCán bộen_US
dc.titleLuận cứ khoa học và thực tiễn để xây dựng chỉ số đánh giá chất lượng chương trình bồi dưỡng cán bộ, công chức, viên chức. Luận văn ThS. Đo lường và đánh giá trong giáo dục: 60 14 01 20en_US
dc.title.alternativeScientific and practical bases for building quality evaluation indicators of training programs for cadres, civil servants and public employeesen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:UEDU - Master Theses

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 05050002720.pdf
  • Description : 
  • Size : 1.26 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.