Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/59091
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Hoài Thanh-
dc.date.accessioned2017-09-14T08:58:17Z-
dc.date.available2017-09-14T08:58:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/59091-
dc.description92 tr.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherH. : Trường Đại học Giáo dụcen_US
dc.subjectGiáo dục đại họcen_US
dc.subjectKết quả học tậpen_US
dc.subjectSinh viênen_US
dc.subjectĐánh giá năng lựcen_US
dc.titleĐánh giá mối tương quan giữa kết quả bài thi đánh giá năng lực chung và kết quả học tập năm học lớp 12 của sinh viên khóa QH – 2015 tại Đại học Quốc gia Hà Nội. Luận văn ThS. Đo lường và đánh giá trong giáo dục: 60 14 01 20en_US
dc.title.alternativeAssess the correlation between the results of competence-based assessment for admission and the learning outcomes in the grade12 of the studentsof course QH - 2015 at Vietnam National University, Hanoien_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:UEDU - Master Theses

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 05050002721.pdf
  • Description : 
  • Size : 2.32 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.