Browsing by Author Lê, Quỳnh Hoa

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 3 of 3
  • Prev
  • 1
  • Next
  • V_L0_02614.pdf.jpg
  • Thesis


  • Authors: Lê, Quỳnh Hoa;  Advisor: Nguyễn, Hoài Sơn (2010)

  • Giới thiệu tổng quan về mạng không dây, mạng không dây di động và các vấn đề liên quan, vấn đề chuyển giao dọc trong mạng không dây di động. Trình bày một số nghiên cứu liên quan đến các vấn đề chuyển giao dọc và việc kết hợp băng thông của nhiều đường truyền khi một thiết bị đầu cuối được trang bị nhiều hơn một loại giao diện mạng. Đưa ra những nhận xét, đánh giá các giải pháp mà các tác giả đã đề xuất. Đề xuất một giải pháp nhằm thúc đẩy quá trình truyền tải các tập tin đến các thiết bị đầu cuối trong mô hình chuyển dao dọc kết hợp băng thông của nhiều đường truyền

  • GHP 669.pdf.jpg
  • Final Year Project (FYP)


  • Authors: Lê, Quỳnh Hoa;  Advisor: Trần, Thị Quỳnh Lê (2012)

  • Despite being of crucial importance (Thompson, 1996; Brook, 2006), questioning techniques are paid inadequate attention to in many teacher education training courses (Darn and Izmir, 2010). Hence, student-teachers are probably hardly guided in forming reasonable beliefs about questioning techniques and in translating their beliefs into practices. In the meantime, as claimed by Howitz (1985 cited in Canh 2011), “a systematic assessment of the beliefs held by pre-service teachers should be the first step in their development as foreign language teachers” (p. 333). Seeing the lack of formal training in these critical techniques and the significance of understanding preservice teachers‟ b...

Browsing by Author Lê, Quỳnh Hoa

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 3 of 3
  • V_L0_02614.pdf.jpg
  • Thesis


  • Authors: Lê, Quỳnh Hoa;  Advisor: Nguyễn, Hoài Sơn (2010)

  • Giới thiệu tổng quan về mạng không dây, mạng không dây di động và các vấn đề liên quan, vấn đề chuyển giao dọc trong mạng không dây di động. Trình bày một số nghiên cứu liên quan đến các vấn đề chuyển giao dọc và việc kết hợp băng thông của nhiều đường truyền khi một thiết bị đầu cuối được trang bị nhiều hơn một loại giao diện mạng. Đưa ra những nhận xét, đánh giá các giải pháp mà các tác giả đã đề xuất. Đề xuất một giải pháp nhằm thúc đẩy quá trình truyền tải các tập tin đến các thiết bị đầu cuối trong mô hình chuyển dao dọc kết hợp băng thông của nhiều đường truyền

  • GHP 669.pdf.jpg
  • Final Year Project (FYP)


  • Authors: Lê, Quỳnh Hoa;  Advisor: Trần, Thị Quỳnh Lê (2012)

  • Despite being of crucial importance (Thompson, 1996; Brook, 2006), questioning techniques are paid inadequate attention to in many teacher education training courses (Darn and Izmir, 2010). Hence, student-teachers are probably hardly guided in forming reasonable beliefs about questioning techniques and in translating their beliefs into practices. In the meantime, as claimed by Howitz (1985 cited in Canh 2011), “a systematic assessment of the beliefs held by pre-service teachers should be the first step in their development as foreign language teachers” (p. 333). Seeing the lack of formal training in these critical techniques and the significance of understanding preservice teachers‟ b...