Login
My DSpace
Receive email updates
Edit Profile
VI
|
EN
Login to Your Account
Register
-
Forgot Password
Advanced
Login
My DSpace
Receive email updates
Edit Profile
Login to Your Account
Register
-
Forgot Password
Login
My DSpace
Receive email updates
Edit Profile
VI
|
EN
Login to Your Account
Register
-
Forgot Password
Advanced
Login
My DSpace
Receive email updates
Edit Profile
Login to Your Account
Register
-
Forgot Password
Collections
Author
Dates
Title
Topics
BROWSE
Communities & Collections
Issue Date
Author
Title
Subject
AUTHOR PROFILE
Đinh Văn Toàn
(85)
Nguyễn Hoàng Sơn
(63)
Nguyễn Huy Chương
(54)
Phát triển tư duy sáng tạo cho học sinh trung học phổ thông thông qua dạy học nội dung Phương trình lượng giác
http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/10042
ABSTRACTS VIEWS
9
VIEWS & DOWNLOAD
34
Issue Date
2015
Authors
Đỗ, Thị Phương
Show Full Metadata
Show full item record
Issue Date
2015
Authors
Đỗ, Thị Phương
Show Full Metadata
Show full item record
ABSTRACTS VIEWS
9
VIEWS & DOWNLOAD
34
Abstract
Keywords
Phương pháp giảng dạy, Toán học, Phát triển tư duy, Tư duy sáng tạo
Citation
100 tr.
Publisher
Đại học Quốc gia Hà Nội
Appears in Collections:
Luận văn - Luận án tóm tắt (LIC)
05050002374.pdf
Size :
293,39 kB
Format :
Adobe PDF
View
:
12
Download
:
22
View
View/Open
Readership Map
+
−
ABSTRACTS VIEWS
46334977
VIEWS & DOWNLOAD
28238859
Content Distribution
Phát triển tư duy sáng tạo cho học sinh trung học phổ thông thông qua dạy học nội dung Phương trình lượng giác
http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/10042
ABSTRACTS VIEWS
9
VIEWS & DOWNLOAD
34
Issue Date
2015
Authors
Đỗ, Thị Phương
Show Full Metadata
Show full item record
Issue Date
2015
Authors
Đỗ, Thị Phương
Show Full Metadata
Show full item record
ABSTRACTS VIEWS
9
VIEWS & DOWNLOAD
34
Abstract
Keywords
Phương pháp giảng dạy, Toán học, Phát triển tư duy, Tư duy sáng tạo
Citation
100 tr.
Publisher
Đại học Quốc gia Hà Nội
Appears in Collections:
Luận văn - Luận án tóm tắt (LIC)
05050002374.pdf
Size :
293,39 kB
Format :
Adobe PDF
View
:
12
Download
:
22
View
View/Open
Loading...