Browsing by Author Trần, Minh Thảo

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 3 of 3
  • Prev
  • 1
  • Next
  • item.jpg
  • Thesis


  • Authors: Trần, Minh Thảo;  Advisor: Trần, Thế Nữ (2024)

  • Đề xuất bộ tiêu chí đánh giá sự hài lòng của khách hàng cá nhân đối với hoạt động tín dụng bán lẻ tại NH TMCP Sài Gòn Thương Tín. Phân tích, đánh giá sự hài lòng của khách hàng cá nhân đối với hoạt động tín dụng bán lẻ tại NH TMCP Sài Gòn Thương Tín. Đề xuất các giải pháp nâng cao sự hài lòng của khách hàng cá nhân đối với hoạt động tín dụng bán lẻ tại NH TMCP Sài Gòn Thương Tín.

  • item.jpg
  • Final Year Project (FYP)


  • Authors: Trần, Minh Thảo;  Advisor: Lương, Quỳnh Trang (2022)

  • Grammar instruction, which plays a pivotal role in EFL teaching and learning, has been one of the most contentious issues in the field of foreign language research. Hence, there is a growing need to investigate how preservice EFL teachers perceive and practice grammar teaching in language classrooms. The current study aims to explore ULIS pre-service English teachers‟ beliefs about the role of grammar and their preferred instructional approach to grammar lessons (i.e., implicit or explicit, deductive or inductive). Employing a mixed-method design, the study involved 135 ULIS pre-service English student-teachers of QH2018 for the survey questionnaire, among whom 10 respondents particip...

Browsing by Author Trần, Minh Thảo

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 3 of 3
  • item.jpg
  • Thesis


  • Authors: Trần, Minh Thảo;  Advisor: Trần, Thế Nữ (2024)

  • Đề xuất bộ tiêu chí đánh giá sự hài lòng của khách hàng cá nhân đối với hoạt động tín dụng bán lẻ tại NH TMCP Sài Gòn Thương Tín. Phân tích, đánh giá sự hài lòng của khách hàng cá nhân đối với hoạt động tín dụng bán lẻ tại NH TMCP Sài Gòn Thương Tín. Đề xuất các giải pháp nâng cao sự hài lòng của khách hàng cá nhân đối với hoạt động tín dụng bán lẻ tại NH TMCP Sài Gòn Thương Tín.

  • item.jpg
  • Final Year Project (FYP)


  • Authors: Trần, Minh Thảo;  Advisor: Lương, Quỳnh Trang (2022)

  • Grammar instruction, which plays a pivotal role in EFL teaching and learning, has been one of the most contentious issues in the field of foreign language research. Hence, there is a growing need to investigate how preservice EFL teachers perceive and practice grammar teaching in language classrooms. The current study aims to explore ULIS pre-service English teachers‟ beliefs about the role of grammar and their preferred instructional approach to grammar lessons (i.e., implicit or explicit, deductive or inductive). Employing a mixed-method design, the study involved 135 ULIS pre-service English student-teachers of QH2018 for the survey questionnaire, among whom 10 respondents particip...