Login
My DSpace
Receive email updates
Edit Profile
VI
|
EN
Login to Your Account
Register
-
Forgot Password
Advanced
Login
My DSpace
Receive email updates
Edit Profile
Login to Your Account
Register
-
Forgot Password
Login
My DSpace
Receive email updates
Edit Profile
VI
|
EN
Login to Your Account
Register
-
Forgot Password
Advanced
Login
My DSpace
Receive email updates
Edit Profile
Login to Your Account
Register
-
Forgot Password
Collections
Author
Dates
Title
Topics
BROWSE
Communities & Collections
Issue Date
Author
Title
Subject
AUTHOR PROFILE
Đinh Văn Toàn
(85)
Nguyễn Hoàng Sơn
(63)
Nguyễn Huy Chương
(54)
Sử Dụng Một Số Phương pháp Và hình thức tổ chức hoạt Động dạy học theo quan điểm “ lấy người học làm trung tâm
http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/13011
ABSTRACTS VIEWS
13
VIEWS & DOWNLOAD
265
Issue Date
2010
Authors
Nguyễn, Thị Luyến
Nghiêm, Thị Phượng
Show Full Metadata
Show full item record
Issue Date
2010
Authors
Nguyễn, Thị Luyến
Nghiêm, Thị Phượng
Show Full Metadata
Show full item record
ABSTRACTS VIEWS
13
VIEWS & DOWNLOAD
265
Abstract
Keywords
Một số phương pháp, hình thức tổ chức, lấy người học làm trung tâm
Publisher
ĐHQG
Appears in Collections:
Bài đăng tạp chí (LIC)
bài 7.pdf
Size :
207,62 kB
Format :
Adobe PDF
View
:
16
Download
:
249
View
View/Open
Readership Map
+
−
ABSTRACTS VIEWS
46011951
VIEWS & DOWNLOAD
27948161
Content Distribution
Sử Dụng Một Số Phương pháp Và hình thức tổ chức hoạt Động dạy học theo quan điểm “ lấy người học làm trung tâm
http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/13011
ABSTRACTS VIEWS
13
VIEWS & DOWNLOAD
265
Issue Date
2010
Authors
Nguyễn, Thị Luyến
Nghiêm, Thị Phượng
Show Full Metadata
Show full item record
Issue Date
2010
Authors
Nguyễn, Thị Luyến
Nghiêm, Thị Phượng
Show Full Metadata
Show full item record
ABSTRACTS VIEWS
13
VIEWS & DOWNLOAD
265
Abstract
Keywords
Một số phương pháp, hình thức tổ chức, lấy người học làm trung tâm
Publisher
ĐHQG
Appears in Collections:
Bài đăng tạp chí (LIC)
bài 7.pdf
Size :
207,62 kB
Format :
Adobe PDF
View
:
16
Download
:
249
View
View/Open
Loading...