Browsing by Author Trịnh, Thanh Huyền

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
  • Prev
  • 1
  • Next
  • 04051001301.pdf.jpg
  • Thesis


  • Authors: Trịnh, Thanh Huyền;  Advisor: Đỗ Tuấn Minh (2016)

  • The present survey study seeks to investigate students’ attitudes to English grammar teaching approaches. Specifically, it has explored the attitudes towards deductive and inductive approaches to English grammar teaching held by thirty eleven –form students in English –specialized class coded as A at Bac Kan Gifted High School.The instruments for data collection to serve the aim of the research are survey questionnaire, semi –structured interview and classroom observation. After a careful long time of collecting and analyzing valuable data, it is revealed in the study that students showed favorable attitudes to inductive approach rather t...

  • GHP 698.pdf.jpg
  • Final Year Project (FYP)


  • Authors: Lục, Đình Quang;  Advisor: Trịnh, Thanh Huyền (2013)

  • This study investigates learning styles and their influence on listening skills development. Specifically, the researcher focuses on the difficulties experienced by the targeted students and their styles adapted in learning listening comprehension. In addition, the research site and subject is 195 students in 11th-form in the Foreign Language Specializing School, ULIS, VNU, Hanoi. The data collection instruments were survey questionnaires, and interview. It was firstly revealed from the results that five most typical obstacles barrier the targeted students from effective listening comprehension, they are psychological factors, limited vocabulary, speaker’s speech, long listening texts...

  • item.jpg
  • Undergraduate thesis


  • Authors: Trịnh, Thanh Huyền;  Advisor: Dang, Nguyen Thuy Duong (2017)

  • Bài nghiên cứu được viết bằng tiếng Hàn, với bố cục được chia thành 3 phần chính: Mở đầu, Nội dung và Kết luận. Trong phần mở đầu, người viết giải thích lí do lựa chọn, mục đích, đối tượng nghiên cứu, phạm vi và lịch sử nghiên cứu của đề tài. Trong phần nội dung, người viết triển khai nội dung bài nghiên cứu theo 3 chương chính, bao gồm chương 1 với các nội dung 1.1 Khái niệm trật tự từ; 1.2 Các loại hình của trật tự từ; 1.3 Sự phân bố của các loại hình trật tự từ chính. Trong nội dung của chương 2, người viết tập trung khai thác trật tự từ trong câu tiếng Hàn và tiến Việt. Trong đó bao gôm các nội dung chính sau 2.1. Đối chiếu trật tự từ trong câu đơn; 2.2. Đối chiếu trật tự từ tro...

Browsing by Author Trịnh, Thanh Huyền

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
  • 04051001301.pdf.jpg
  • Thesis


  • Authors: Trịnh, Thanh Huyền;  Advisor: Đỗ Tuấn Minh (2016)

  • The present survey study seeks to investigate students’ attitudes to English grammar teaching approaches. Specifically, it has explored the attitudes towards deductive and inductive approaches to English grammar teaching held by thirty eleven –form students in English –specialized class coded as A at Bac Kan Gifted High School.The instruments for data collection to serve the aim of the research are survey questionnaire, semi –structured interview and classroom observation. After a careful long time of collecting and analyzing valuable data, it is revealed in the study that students showed favorable attitudes to inductive approach rather t...

  • GHP 698.pdf.jpg
  • Final Year Project (FYP)


  • Authors: Lục, Đình Quang;  Advisor: Trịnh, Thanh Huyền (2013)

  • This study investigates learning styles and their influence on listening skills development. Specifically, the researcher focuses on the difficulties experienced by the targeted students and their styles adapted in learning listening comprehension. In addition, the research site and subject is 195 students in 11th-form in the Foreign Language Specializing School, ULIS, VNU, Hanoi. The data collection instruments were survey questionnaires, and interview. It was firstly revealed from the results that five most typical obstacles barrier the targeted students from effective listening comprehension, they are psychological factors, limited vocabulary, speaker’s speech, long listening texts...

  • item.jpg
  • Undergraduate thesis


  • Authors: Trịnh, Thanh Huyền;  Advisor: Dang, Nguyen Thuy Duong (2017)

  • Bài nghiên cứu được viết bằng tiếng Hàn, với bố cục được chia thành 3 phần chính: Mở đầu, Nội dung và Kết luận. Trong phần mở đầu, người viết giải thích lí do lựa chọn, mục đích, đối tượng nghiên cứu, phạm vi và lịch sử nghiên cứu của đề tài. Trong phần nội dung, người viết triển khai nội dung bài nghiên cứu theo 3 chương chính, bao gồm chương 1 với các nội dung 1.1 Khái niệm trật tự từ; 1.2 Các loại hình của trật tự từ; 1.3 Sự phân bố của các loại hình trật tự từ chính. Trong nội dung của chương 2, người viết tập trung khai thác trật tự từ trong câu tiếng Hàn và tiến Việt. Trong đó bao gôm các nội dung chính sau 2.1. Đối chiếu trật tự từ trong câu đơn; 2.2. Đối chiếu trật tự từ tro...