DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pham, Thi Hanh | - |
dc.contributor.author | Nguyen, Thi Nhai | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-17T07:38:40Z | - |
dc.date.available | 2017-05-17T07:38:40Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Nguyen, T. N. (2012). Factors causing students' anxiety in English speaking classes in Le Quy Don high school, Dong Da, Hanoi. Luận văn thạc sỹ, Đại học Quốc gia Hà Nội, Việt Nam | - |
dc.identifier.degreecode | 04051000736 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40494 | - |
dc.description.abstract | Considered to be an important affective variable, anxiety has been found to be correlated with English-speaking achievement. Andres (2002) asserted that “If we want our students to develop their inherent potential to learn, the affective variables such as (...) | - |
dc.format.extent | 40 p. | - |
dc.language.iso | en | - |
dc.publisher | University of Languages and International Studies | - |
dc.relation.replaces | Luận văn ngành Lý luận và phương pháp giảng dạy tiếng Anh (Full) | - |
dc.subject | Phương pháp giảng dạy | - |
dc.subject | Kỹ năng nói | - |
dc.subject | Tiếng Anh | - |
dc.title | Factors causing students' anxiety in English speaking classes in Le Quy Don high school, Dong Da, Hanoi | - |
dc.title.alternative | Tác nhân gây lo lắng cho học sinh trong việc nói tiếng Anh trên lớp tại trường trung học phổ thông Lê Quý Đôn - Đống Đa, Hà Nội | - |
dc.type | Thesis | - |
Appears in Collections: | ULIS - Master Theses |
Readership Map
Content Distribution
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pham, Thi Hanh | - |
dc.contributor.author | Nguyen, Thi Nhai | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-17T07:38:40Z | - |
dc.date.available | 2017-05-17T07:38:40Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Nguyen, T. N. (2012). Factors causing students' anxiety in English speaking classes in Le Quy Don high school, Dong Da, Hanoi. Luận văn thạc sỹ, Đại học Quốc gia Hà Nội, Việt Nam | - |
dc.identifier.degreecode | 04051000736 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40494 | - |
dc.description.abstract | Considered to be an important affective variable, anxiety has been found to be correlated with English-speaking achievement. Andres (2002) asserted that “If we want our students to develop their inherent potential to learn, the affective variables such as (...) | - |
dc.format.extent | 40 p. | - |
dc.language.iso | en | - |
dc.publisher | University of Languages and International Studies | - |
dc.relation.replaces | Luận văn ngành Lý luận và phương pháp giảng dạy tiếng Anh (Full) | - |
dc.subject | Phương pháp giảng dạy | - |
dc.subject | Kỹ năng nói | - |
dc.subject | Tiếng Anh | - |
dc.title | Factors causing students' anxiety in English speaking classes in Le Quy Don high school, Dong Da, Hanoi | - |
dc.title.alternative | Tác nhân gây lo lắng cho học sinh trong việc nói tiếng Anh trên lớp tại trường trung học phổ thông Lê Quý Đôn - Đống Đa, Hà Nội | - |
dc.type | Thesis | - |
Appears in Collections: | ULIS - Master Theses |