Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPham, Thi Hanh-
dc.contributor.authorNguyen, Thi Nhai-
dc.date.accessioned2017-05-17T07:38:40Z-
dc.date.available2017-05-17T07:38:40Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationNguyen, T. N. (2012). Factors causing students' anxiety in English speaking classes in Le Quy Don high school, Dong Da, Hanoi. Luận văn thạc sỹ, Đại học Quốc gia Hà Nội, Việt Nam-
dc.identifier.degreecode04051000736-
dc.identifier.urihttp://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40494-
dc.description.abstractConsidered to be an important affective variable, anxiety has been found to be correlated with English-speaking achievement. Andres (2002) asserted that “If we want our students to develop their inherent potential to learn, the affective variables such as (...)-
dc.format.extent40 p.-
dc.language.isoen-
dc.publisherUniversity of Languages and International Studies-
dc.relation.replacesLuận văn ngành Lý luận và phương pháp giảng dạy tiếng Anh (Full)-
dc.subjectPhương pháp giảng dạy-
dc.subjectKỹ năng nói-
dc.subjectTiếng Anh-
dc.titleFactors causing students' anxiety in English speaking classes in Le Quy Don high school, Dong Da, Hanoi-
dc.title.alternativeTác nhân gây lo lắng cho học sinh trong việc nói tiếng Anh trên lớp tại trường trung học phổ thông Lê Quý Đôn - Đống Đa, Hà Nội-
dc.typeThesis-
Appears in Collections:ULIS - Master Theses


  • 04051000736_Noi_dung.pdf
    • Size : 440,2 kB

    • Format : Adobe PDF

    • View : 
    • Download : 
  • Full metadata record
    DC FieldValueLanguage
    dc.contributor.advisorPham, Thi Hanh-
    dc.contributor.authorNguyen, Thi Nhai-
    dc.date.accessioned2017-05-17T07:38:40Z-
    dc.date.available2017-05-17T07:38:40Z-
    dc.date.issued2012-
    dc.identifier.citationNguyen, T. N. (2012). Factors causing students' anxiety in English speaking classes in Le Quy Don high school, Dong Da, Hanoi. Luận văn thạc sỹ, Đại học Quốc gia Hà Nội, Việt Nam-
    dc.identifier.degreecode04051000736-
    dc.identifier.urihttp://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40494-
    dc.description.abstractConsidered to be an important affective variable, anxiety has been found to be correlated with English-speaking achievement. Andres (2002) asserted that “If we want our students to develop their inherent potential to learn, the affective variables such as (...)-
    dc.format.extent40 p.-
    dc.language.isoen-
    dc.publisherUniversity of Languages and International Studies-
    dc.relation.replacesLuận văn ngành Lý luận và phương pháp giảng dạy tiếng Anh (Full)-
    dc.subjectPhương pháp giảng dạy-
    dc.subjectKỹ năng nói-
    dc.subjectTiếng Anh-
    dc.titleFactors causing students' anxiety in English speaking classes in Le Quy Don high school, Dong Da, Hanoi-
    dc.title.alternativeTác nhân gây lo lắng cho học sinh trong việc nói tiếng Anh trên lớp tại trường trung học phổ thông Lê Quý Đôn - Đống Đa, Hà Nội-
    dc.typeThesis-
    Appears in Collections:ULIS - Master Theses


  • 04051000736_Noi_dung.pdf
    • Size : 440,2 kB

    • Format : Adobe PDF

    • View : 
    • Download : 


  • Loading...