Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorĐinh, Hải Yến-
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Hằng-
dc.date.accessioned2017-05-17T07:40:01Z-
dc.date.available2017-05-17T07:40:01Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationNguyen, T. T. H. (2010). The Application of peer feedback in writing teaching to the 2nd-year students at the Faculty of English language teacher Education - University of Language and International studies - Vietnam National University, Hanoi. Master’s thesis, Vietnam National University, Hanoi-
dc.identifier.degreecode04051000258-
dc.identifier.urihttp://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40818-
dc.description.abstractChapter 1: Introduction. Chapter 2: Literature Review. Chapter 3: Methodology. Chapter 4: Data analysic and discussions. Part 3: Conclusion-
dc.format.extent42 p.-
dc.language.isoen-
dc.publisherĐHNN-
dc.relation.replacesLuận văn ngành Lý luận và phương pháp giảng dạy tiếng Anh (Full)-
dc.subjectTiếng Anh-
dc.subjectKĩ năng viết-
dc.subjectPhương pháp giảng dạy-
dc.subjectHình thức phản hồi-
dc.titleThe Application of peer feedback in writing teaching to the 2nd-year students at the Faculty of English language teacher Education - University of Language and International studies - Vietnam National University, Hanoi-
dc.title.alternativeThực tiễn áp dụng hình thức phản hồi từ bạn đọc trong việc dạy kỹ năng viết cho sinh viên năm thứ 2 khoa sư phạm tiếng Anh trường Đại học Ngoại ngữ, ĐHQGHN-
dc.typeThesis-
Appears in Collections:ULIS - Master Theses


  • 04051000258_Noi_dung.pdf
    • Size : 1,59 MB

    • Format : Adobe PDF

    • View : 
    • Download : 
  • Full metadata record
    DC FieldValueLanguage
    dc.contributor.advisorĐinh, Hải Yến-
    dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Hằng-
    dc.date.accessioned2017-05-17T07:40:01Z-
    dc.date.available2017-05-17T07:40:01Z-
    dc.date.issued2010-
    dc.identifier.citationNguyen, T. T. H. (2010). The Application of peer feedback in writing teaching to the 2nd-year students at the Faculty of English language teacher Education - University of Language and International studies - Vietnam National University, Hanoi. Master’s thesis, Vietnam National University, Hanoi-
    dc.identifier.degreecode04051000258-
    dc.identifier.urihttp://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40818-
    dc.description.abstractChapter 1: Introduction. Chapter 2: Literature Review. Chapter 3: Methodology. Chapter 4: Data analysic and discussions. Part 3: Conclusion-
    dc.format.extent42 p.-
    dc.language.isoen-
    dc.publisherĐHNN-
    dc.relation.replacesLuận văn ngành Lý luận và phương pháp giảng dạy tiếng Anh (Full)-
    dc.subjectTiếng Anh-
    dc.subjectKĩ năng viết-
    dc.subjectPhương pháp giảng dạy-
    dc.subjectHình thức phản hồi-
    dc.titleThe Application of peer feedback in writing teaching to the 2nd-year students at the Faculty of English language teacher Education - University of Language and International studies - Vietnam National University, Hanoi-
    dc.title.alternativeThực tiễn áp dụng hình thức phản hồi từ bạn đọc trong việc dạy kỹ năng viết cho sinh viên năm thứ 2 khoa sư phạm tiếng Anh trường Đại học Ngoại ngữ, ĐHQGHN-
    dc.typeThesis-
    Appears in Collections:ULIS - Master Theses


  • 04051000258_Noi_dung.pdf
    • Size : 1,59 MB

    • Format : Adobe PDF

    • View : 
    • Download : 


  • Loading...