Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLưu, Quý Khương-
dc.date.accessioned2017-08-17T07:28:16Z-
dc.date.available2017-08-17T07:28:16Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationLưu, Q. K. (). Áp dụng hoạt động thuyết trình để nâng cao chất lượng dạy - học các môn lý thuyết cho sinh viên ngoại ngữ. Tạp chí Khoa học ĐHQGHN, Ngoại ngữ, 22, 3, 53-59.-
dc.identifier.issn2525-2445-
dc.identifier.urihttp://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/57322-
dc.description.abstractAt the college of foreign languages, teaching theoretical disciplines such as literature, language teaching methodology, linguistics, psycholinguistics... in the traditional model I R F: Initiation - Response - Feedback (Ur, 1996: 227) with the teacher as initiator shows a lack of efficiency. This paper presents student presentation as a measure for enhancing the quality of teaching and learning theoretical disciplines for students of foreign languages.en_US
dc.language.isovien_US
dc.publisherH. : ĐHQGHNen_US
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Ngoại ngữ-
dc.subjectHoạt động thuyết trìnhen_US
dc.subjectSinh viênen_US
dc.subjectChất lượng dạy - họcen_US
dc.titleÁp dụng hoạt động thuyết trình để nâng cao chất lượng dạy - học các môn lý thuyết cho sinh viên ngoại ngữen_US
dc.title.alternativeUsing Presentation to Enhance the Quality of Teaching and Learning Theoretical Disciplines for Students of Foreign Languagesen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Foreign Studies


  • 22.3.6.pdf
    • Size : 150,79 kB

    • Format : Adobe PDF

    • View : 
    • Download : 
  • Full metadata record
    DC FieldValueLanguage
    dc.contributor.authorLưu, Quý Khương-
    dc.date.accessioned2017-08-17T07:28:16Z-
    dc.date.available2017-08-17T07:28:16Z-
    dc.date.issued2006-
    dc.identifier.citationLưu, Q. K. (). Áp dụng hoạt động thuyết trình để nâng cao chất lượng dạy - học các môn lý thuyết cho sinh viên ngoại ngữ. Tạp chí Khoa học ĐHQGHN, Ngoại ngữ, 22, 3, 53-59.-
    dc.identifier.issn2525-2445-
    dc.identifier.urihttp://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/57322-
    dc.description.abstractAt the college of foreign languages, teaching theoretical disciplines such as literature, language teaching methodology, linguistics, psycholinguistics... in the traditional model I R F: Initiation - Response - Feedback (Ur, 1996: 227) with the teacher as initiator shows a lack of efficiency. This paper presents student presentation as a measure for enhancing the quality of teaching and learning theoretical disciplines for students of foreign languages.en_US
    dc.language.isovien_US
    dc.publisherH. : ĐHQGHNen_US
    dc.relation.ispartofseriesTạp chí Ngoại ngữ-
    dc.subjectHoạt động thuyết trìnhen_US
    dc.subjectSinh viênen_US
    dc.subjectChất lượng dạy - họcen_US
    dc.titleÁp dụng hoạt động thuyết trình để nâng cao chất lượng dạy - học các môn lý thuyết cho sinh viên ngoại ngữen_US
    dc.title.alternativeUsing Presentation to Enhance the Quality of Teaching and Learning Theoretical Disciplines for Students of Foreign Languagesen_US
    dc.typeArticleen_US
    Appears in Collections:Foreign Studies


  • 22.3.6.pdf
    • Size : 150,79 kB

    • Format : Adobe PDF

    • View : 
    • Download : 


  • Loading...