DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lưu, Quý Khương | - |
dc.date.accessioned | 2017-08-17T07:28:16Z | - |
dc.date.available | 2017-08-17T07:28:16Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Lưu, Q. K. (). Áp dụng hoạt động thuyết trình để nâng cao chất lượng dạy - học các môn lý thuyết cho sinh viên ngoại ngữ. Tạp chí Khoa học ĐHQGHN, Ngoại ngữ, 22, 3, 53-59. | - |
dc.identifier.issn | 2525-2445 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/57322 | - |
dc.description.abstract | At the college of foreign languages, teaching theoretical disciplines such as literature, language teaching methodology, linguistics, psycholinguistics... in the traditional model I R F: Initiation - Response - Feedback (Ur, 1996: 227) with the teacher as initiator shows a lack of efficiency. This paper presents student presentation as a measure for enhancing the quality of teaching and learning theoretical disciplines for students of foreign languages. | en_US |
dc.language.iso | vi | en_US |
dc.publisher | H. : ĐHQGHN | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Ngoại ngữ | - |
dc.subject | Hoạt động thuyết trình | en_US |
dc.subject | Sinh viên | en_US |
dc.subject | Chất lượng dạy - học | en_US |
dc.title | Áp dụng hoạt động thuyết trình để nâng cao chất lượng dạy - học các môn lý thuyết cho sinh viên ngoại ngữ | en_US |
dc.title.alternative | Using Presentation to Enhance the Quality of Teaching and Learning Theoretical Disciplines for Students of Foreign Languages | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Foreign Studies |
Readership Map
Content Distribution
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lưu, Quý Khương | - |
dc.date.accessioned | 2017-08-17T07:28:16Z | - |
dc.date.available | 2017-08-17T07:28:16Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Lưu, Q. K. (). Áp dụng hoạt động thuyết trình để nâng cao chất lượng dạy - học các môn lý thuyết cho sinh viên ngoại ngữ. Tạp chí Khoa học ĐHQGHN, Ngoại ngữ, 22, 3, 53-59. | - |
dc.identifier.issn | 2525-2445 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/57322 | - |
dc.description.abstract | At the college of foreign languages, teaching theoretical disciplines such as literature, language teaching methodology, linguistics, psycholinguistics... in the traditional model I R F: Initiation - Response - Feedback (Ur, 1996: 227) with the teacher as initiator shows a lack of efficiency. This paper presents student presentation as a measure for enhancing the quality of teaching and learning theoretical disciplines for students of foreign languages. | en_US |
dc.language.iso | vi | en_US |
dc.publisher | H. : ĐHQGHN | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Ngoại ngữ | - |
dc.subject | Hoạt động thuyết trình | en_US |
dc.subject | Sinh viên | en_US |
dc.subject | Chất lượng dạy - học | en_US |
dc.title | Áp dụng hoạt động thuyết trình để nâng cao chất lượng dạy - học các môn lý thuyết cho sinh viên ngoại ngữ | en_US |
dc.title.alternative | Using Presentation to Enhance the Quality of Teaching and Learning Theoretical Disciplines for Students of Foreign Languages | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Foreign Studies |