DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Đỗ, Tuấn Minh | - |
dc.contributor.author | Trịnh, Thanh Huyền | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-12T08:29:19Z | - |
dc.date.available | 2016-09-12T08:29:19Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Trịnh, T. H. (2016). A survey on students’ attitudes to deductive and inductive approaches to teaching English grammar for grade 11th at Bac Kan Gifted High School = Nghiên cứu điều tra thái độ của học sinh đối với phương pháp diễn dịch và quy nạp trong giảng dạy ngữ pháp tiếng Anh tại lớp 11 trường trung học phổ thông chuyên Bắc Kạn. Master’s thesis, Vietnam National University, Hanoi | en_US |
dc.identifier.uri | http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/14114 | - |
dc.description.abstract | Investigatingkey features of deductive and inductive approaches for deeper understanding. Designingstudents survey questionnaires and questions for semi - structured interviews. Observing teachers teachingthe two different approaches. Askingstudentsto do thesurvey questionnaires. Inviting some students to take part in semi –structured interviews. Collecting and analyzing the data collected | - |
dc.format.extent | 14 tr. | - |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | Tiếng Anh | en_US |
dc.subject | Ngữ pháp | en_US |
dc.subject | Dạy và học | en_US |
dc.title | A survey on students’ attitudes to deductive and inductive approaches to teaching English grammar for grade 11th at Bac Kan Gifted High School | en_US |
dc.title.alternative | Nghiên cứu điều tra thái độ của học sinh đối với phương pháp diễn dịch và quy nạp trong giảng dạy ngữ pháp tiếng Anh tại lớp 11 trường trung học phổ thông chuyên Bắc Kạn | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Luận văn - Luận án tóm tắt (LIC) |
Readership Map
Content Distribution
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Đỗ, Tuấn Minh | - |
dc.contributor.author | Trịnh, Thanh Huyền | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-12T08:29:19Z | - |
dc.date.available | 2016-09-12T08:29:19Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Trịnh, T. H. (2016). A survey on students’ attitudes to deductive and inductive approaches to teaching English grammar for grade 11th at Bac Kan Gifted High School = Nghiên cứu điều tra thái độ của học sinh đối với phương pháp diễn dịch và quy nạp trong giảng dạy ngữ pháp tiếng Anh tại lớp 11 trường trung học phổ thông chuyên Bắc Kạn. Master’s thesis, Vietnam National University, Hanoi | en_US |
dc.identifier.uri | http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/14114 | - |
dc.description.abstract | Investigatingkey features of deductive and inductive approaches for deeper understanding. Designingstudents survey questionnaires and questions for semi - structured interviews. Observing teachers teachingthe two different approaches. Askingstudentsto do thesurvey questionnaires. Inviting some students to take part in semi –structured interviews. Collecting and analyzing the data collected | - |
dc.format.extent | 14 tr. | - |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | Tiếng Anh | en_US |
dc.subject | Ngữ pháp | en_US |
dc.subject | Dạy và học | en_US |
dc.title | A survey on students’ attitudes to deductive and inductive approaches to teaching English grammar for grade 11th at Bac Kan Gifted High School | en_US |
dc.title.alternative | Nghiên cứu điều tra thái độ của học sinh đối với phương pháp diễn dịch và quy nạp trong giảng dạy ngữ pháp tiếng Anh tại lớp 11 trường trung học phổ thông chuyên Bắc Kạn | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Luận văn - Luận án tóm tắt (LIC) |