Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorĐỗ, Tuấn Minh-
dc.contributor.authorTrịnh, Thanh Huyền-
dc.date.accessioned2016-09-12T08:29:19Z-
dc.date.available2016-09-12T08:29:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationTrịnh, T. H. (2016). A survey on students’ attitudes to deductive and inductive approaches to teaching English grammar for grade 11th at Bac Kan Gifted High School = Nghiên cứu điều tra thái độ của học sinh đối với phương pháp diễn dịch và quy nạp trong giảng dạy ngữ pháp tiếng Anh tại lớp 11 trường trung học phổ thông chuyên Bắc Kạn. Master’s thesis, Vietnam National University, Hanoien_US
dc.identifier.urihttp://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/14114-
dc.description.abstractInvestigatingkey features of deductive and inductive approaches for deeper understanding. Designingstudents survey questionnaires and questions for semi - structured interviews. Observing teachers teachingthe two different approaches. Askingstudentsto do thesurvey questionnaires. Inviting some students to take part in semi –structured interviews. Collecting and analyzing the data collected-
dc.format.extent14 tr.-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectTiếng Anhen_US
dc.subjectNgữ phápen_US
dc.subjectDạy và họcen_US
dc.titleA survey on students’ attitudes to deductive and inductive approaches to teaching English grammar for grade 11th at Bac Kan Gifted High Schoolen_US
dc.title.alternativeNghiên cứu điều tra thái độ của học sinh đối với phương pháp diễn dịch và quy nạp trong giảng dạy ngữ pháp tiếng Anh tại lớp 11 trường trung học phổ thông chuyên Bắc Kạnen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Luận văn - Luận án tóm tắt (LIC)


  • 04051001301.pdf
    • Size : 226,03 kB

    • Format : Adobe PDF

    • View : 
    • Download : 
  • Full metadata record
    DC FieldValueLanguage
    dc.contributor.advisorĐỗ, Tuấn Minh-
    dc.contributor.authorTrịnh, Thanh Huyền-
    dc.date.accessioned2016-09-12T08:29:19Z-
    dc.date.available2016-09-12T08:29:19Z-
    dc.date.issued2016-
    dc.identifier.citationTrịnh, T. H. (2016). A survey on students’ attitudes to deductive and inductive approaches to teaching English grammar for grade 11th at Bac Kan Gifted High School = Nghiên cứu điều tra thái độ của học sinh đối với phương pháp diễn dịch và quy nạp trong giảng dạy ngữ pháp tiếng Anh tại lớp 11 trường trung học phổ thông chuyên Bắc Kạn. Master’s thesis, Vietnam National University, Hanoien_US
    dc.identifier.urihttp://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/14114-
    dc.description.abstractInvestigatingkey features of deductive and inductive approaches for deeper understanding. Designingstudents survey questionnaires and questions for semi - structured interviews. Observing teachers teachingthe two different approaches. Askingstudentsto do thesurvey questionnaires. Inviting some students to take part in semi –structured interviews. Collecting and analyzing the data collected-
    dc.format.extent14 tr.-
    dc.language.isoenen_US
    dc.subjectTiếng Anhen_US
    dc.subjectNgữ phápen_US
    dc.subjectDạy và họcen_US
    dc.titleA survey on students’ attitudes to deductive and inductive approaches to teaching English grammar for grade 11th at Bac Kan Gifted High Schoolen_US
    dc.title.alternativeNghiên cứu điều tra thái độ của học sinh đối với phương pháp diễn dịch và quy nạp trong giảng dạy ngữ pháp tiếng Anh tại lớp 11 trường trung học phổ thông chuyên Bắc Kạnen_US
    dc.typeThesisen_US
    Appears in Collections:Luận văn - Luận án tóm tắt (LIC)


  • 04051001301.pdf
    • Size : 226,03 kB

    • Format : Adobe PDF

    • View : 
    • Download : 


  • Loading...