Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPhùng, Hà Thanh, supervisor
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Hà
dc.date.accessioned2017-05-17T07:39:01Z-
dc.date.available2017-05-17T07:39:01Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.degreecode04051000615
dc.identifier.urihttp://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40585-
dc.description.abstract63 p. + CD-ROM
dc.description.abstractM.A. Thesis. English Language Teaching Methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2011
dc.description.abstractOne of the much under-researched areas in English language education in Vietnam and elsewhere is teacher self-efficacy. Whereas in developed educational systems, it is widely acknowledged that self-efficacious teachers effectively create learning environme (...)
dc.description.abstractElectronic Resources
dc.publisherUniversity of Languages and International Studies
dc.relation.replacesLuận văn ngành Lý luận và phương pháp giảng dạy tiếng Anh (Full)
dc.subjectTiếng Anh
dc.subjectPhương pháp giảng dạy
dc.subjectGiáo viên
dc.titleSelf-efficacy of native and non-native English speaker teachers = Hiệu lực bản thân của giáo viên tiếng Anh bản ngữ và không bản ngữ. M.A Thesis Linguistics: 60 14 10
dc.typeThesis
Appears in Collections:ULIS - Master Theses


  • 04051000615_noi_dung.PDF
    • Size : 909,3 kB

    • Format : Adobe PDF

    • View : 
    • Download : 
  • Full metadata record
    DC FieldValueLanguage
    dc.contributor.advisorPhùng, Hà Thanh, supervisor
    dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Hà
    dc.date.accessioned2017-05-17T07:39:01Z-
    dc.date.available2017-05-17T07:39:01Z-
    dc.date.issued2011
    dc.identifier.degreecode04051000615
    dc.identifier.urihttp://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40585-
    dc.description.abstract63 p. + CD-ROM
    dc.description.abstractM.A. Thesis. English Language Teaching Methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2011
    dc.description.abstractOne of the much under-researched areas in English language education in Vietnam and elsewhere is teacher self-efficacy. Whereas in developed educational systems, it is widely acknowledged that self-efficacious teachers effectively create learning environme (...)
    dc.description.abstractElectronic Resources
    dc.publisherUniversity of Languages and International Studies
    dc.relation.replacesLuận văn ngành Lý luận và phương pháp giảng dạy tiếng Anh (Full)
    dc.subjectTiếng Anh
    dc.subjectPhương pháp giảng dạy
    dc.subjectGiáo viên
    dc.titleSelf-efficacy of native and non-native English speaker teachers = Hiệu lực bản thân của giáo viên tiếng Anh bản ngữ và không bản ngữ. M.A Thesis Linguistics: 60 14 10
    dc.typeThesis
    Appears in Collections:ULIS - Master Theses


  • 04051000615_noi_dung.PDF
    • Size : 909,3 kB

    • Format : Adobe PDF

    • View : 
    • Download : 


  • Loading...