- Thesis
Authors: Nguyễn, Thanh Hiếu; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2020) - The thesis has systematized the theoretical issues of SME lending activities of commercial bank Based on the above theoretical framework, The thesis has conducted to research reports in same area and common analyzing ratio in order to assess the SME lending performance of MSB Bank and identify main factors affecting the SME lending activities in MSB Bank. For the purpose of study, necessary SME lending information of MSB Bank in the period of 2015 – 2017 in financial, HR aspects has been gathered from business management reports, HR reports, KPI reports. There are 02 interviews with high level management of SME Banking. Based on the analyzing quantitative and qualitative factors and ...
|
- Thesis
Authors: Nguyễn, Thu Hằng; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2019) - Systematizing the basic theoretical issues about mixed marketing strategy at
VietABank. Evaluate the status of mixed Marketing Strategy at VietABank. Proposing a number of solutions on the mixed marketing strategy of VietABank
and helping the bank have the advantages of products, services, competitive
prices and highest profits in the target market.
|
- Theses
Authors: Đỗ, Việt Hà; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2019) - Luận văn đã hệ thống hóa được cơ sở lý luận về chiến lược Marketing. Nghiên cứu thực trạng chiến lược marketing tại Trung tâm kỹ thuật và tư vấn tài nguyên nước. Đưa ra một số đề xuất về chiến lược Marketing cho Trung tâm kỹ thuật và tư vấn Tài nguyên nước
|
- Thesis
Authors: Lê, Quốc Vân; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2021) - Chapter 1: The basics theory of Internet Banking service and Marketing mix. Chapter 2: Current situation of Marketing mix policy for Internet Banking at Agribank - Cau Giay Branch. Chapter 3: Completing the Marketing mix policy for Internet Banking at Agribank - Cau Giay Branch.
|
- Thesis
Authors: Lê, Văn Đức; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2018) - - Hệ thống hóa các vấn đề lý luận thực tiễn về chất lượng tín dụng đối với doanh nghiệp nhỏ và vừa tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và phát triển Việt Nam – Chi nhánh Sở giao dịch 1
- Xây dựng được mô hình nghiên cứu về chất lượng tín dụng đối doanh nghiệp nhỏ và vừa, phân tích được thực trạng vấn đề để xác định được những yếu tố tác động tới chất lượng dịch vụ tín dụng, các yếu tố ảnh hưởng chất lượng tín dụng đối với doanh nghiệp nhỏ và vừa tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và phát triển Việt Nam – Chi nhánh Sở giao dịch 1.
- Đề xuất được một số giải pháp nhằm nâng cao chất lượng tín dụng đối với doanh nghiệp nhỏ và vừa tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và phát triển Việt Nam – Chi nhánh Sở giao dịch 1....
|
- Thesis
Authors: Trần, Tuấn Dũng; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2019) - Excluding the Introduction, Conclusion and Reference, the thesis includes three chapters as below:
• Chapter 1: Basis theory on competition and product competitiveness.
• Chapter 2: Assessing the competitiveness of construction steel products of Vietnam Steel Corporation.
• Chapter 3: Propose solutions to improve competitiveness of construction steel products of Vietnam Steel Corporation.
|
- Theses
Authors: Trần, Xuân Linh; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2019) - Luận văn đưa ra cơ sở lý luận về chiến lược Marketing để tạo tiền đề nghiên cứu cho luận văn. Nêu lên thực trạng và tập trung phân tích các vấn đề đó để có cái nhìn tổng quát về chiến lược Marketing hiện tại của công ty và xác định được mức độ ảnh hưởng của các yếu tố này đến chiến lược Marketing hiện tại. Từ đó sẽ nhìn ra được các điểm mạnh, điểm yếu, cơ hội, thách thức của công ty, sẽ đưa ra được các giải pháp sát với thức tế. Một số điểm chính như: Phân tích môi trường vĩ mô, phân tích môi trường nghành, phân tích môi trường bên trong doanh nghiệp, phân tích điểm mạnh điểm yếu cơ hộ và thách thức dựa trên mô hình SWOT, phân tích môi trường Marketing của doanh nghiêp. Trình bày các ...
|
- Thesis
Authors: Phạm, Thị Thủy; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2019) - Aims of researchThe thesis studies the basic arguments on service quality in general and the quality of customer service in the field of Telecommunications and mobile information in particular with the following objectives:Systematize some basic arguments about service quality, especially quality of customer care in the field of Telecommunications.The concept of customer careCriteria for evaluating customer service qualityFactors affecting customer service quality improvementAnalyze the status of customer service quality of VNPT VinaPhoneProposing solutions toimprove the quality of customer care services of VNPT VinaPhone
|
- Theses
Authors: Nguyễn, Tiến Đạt; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2019) - Tổng quan và hệ thống hóa các lý luận cơ bản về thương hiệu và an
ninh thương hiệu.Tập trung nghiên cứu và phản ánh tình hình, những cơ hội và thách
thức của Nhật Cường Mobile trong việc bảo đảm an ninh thương hiệu. Đề xuất những giải pháp có ý nghĩa thực tiễn, phù hợp với xu thế thị
thương và năng lực vốn có của công ty để bảo đảm an ninh thương hiệu
Nhật Cường Mobile
|
- Thesis
Authors: Hoàng, Hạnh Nguyên; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2018) - Đảm bảo an ninh thương hiệu một vấn đề quan trọng đối với một tổ chức, đặc biệt trong lĩnh vực giáo dục, trong thời kỳ tự chủ tài chỉnh – Thương hiệu trường đại học là yếu tố quyết định sự tồn vong. Nhưng đây cũng là một nội dung khó, có sự ảnh hưởng nhiều tới sự phát triển bền vững của tổ chức cũng như ảnh hưởng tới nhiều con người trong xã hội, do vậy cần có sự nhận thức là thực hiện một cách nghiêm túc, thường xuyên và hiệu quả. Việc phân tích thực trạng công tác đảm bảo an ninh thương hiệu của HSB là một nghiên cứu thực sự cần thiết, giúp cho không chỉ tác giả là người đứng đầu HSB mà tất cả những đơn vị, phòng ban trong HSB có thể nhận thức được đầy đủ về an ninh thương hiệu có t...
|
- Theses
Authors: Vũ, Minh Nhung; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2019) - Hệ thống hóa các lý luận cơ bản về thương hiệu. Tập trung nghiên cứu về quản trị rủi ro thương hiệu Vinaphone, quá trình phát
triển và những thách thức tiềm ẩn của thƣơng hiệu này.
Đƣa ra một số giải pháp có ý nghĩa thực tiễn, phù hợp bối cảnh thực tế hiện
nay và trong giai đoạn ngắn sắp tới, đảm bảo hiệu quả việc quản trị rủi ro và phát
triển bền vững thương hiệu.
|
- Thesis
Authors: Chu, Phương Linh; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2019) - An overall view of VCB position in the fierce competitive market among Vietnam state-owned group brands, here in after refered to as VCB. VCB hold high position and impressive in Vietnam as discussed. However, study identified that this positon could be impacted by internal and external factors such as fierce competion in fertilizers market, raw material from other Vietnam groups and inflation owing to the global rise in oil and food prices, customer judgement in comparison with other groups, new technology in producing and tactics in advertising groups (rival among existing firms). This study revealed that ability to identify VCB is not high except some main characteristics such as ...
|
- Thesis
Authors: Hà, Quốc Dũng; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2018) - - Hệ thống hóa cơ sở lý thuyết về dịch vụ phi tín dụng ngân hàng và mô hình nghiên cứu sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ phi tín dụng tại các ngân hàng thương mại
- Nghiên cứu sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ phi tín dụng tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và Phát triển Việt Nam Chi nhánh Hoàn Kiếm. Từ đó, đánh giá kết quả đạt được cũng như hạn chế trong chất lượng dịch vụ tại ngân hàng làm cơ sở xây dựng giải pháp
- Đề xuất giải pháp và kiến nghị nhằm nâng cao sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ phi tín dụng tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và Phát triển Việt Nam Chi nhánh Hoàn Kiếm
|
- Theses
Authors: Lê, Linh Chi; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2019) - The thesis consisted of 3 chapters : Theoretical framework on brand, building and developing brand. Reality of building and developing Thanh Nghia brand of Thanh Nghia Co., Ltd. Solutions to develop Thanh Nghia brand in the garment field
of Thanh Nghia Co., Ltd
|
- Thesis
Authors: Nguyễn, Minh Nguyệt; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2021) - Thứ nhất, luận văn đã hệ thống hóa cơ sở lý luận về chất lượng dịch vụ NHBL tại NHTM. Trong đó nhấn mạnh đến khái niệm, các yếu tố ảnh hưởng đến chất lượng dịch vụ NHBL và các mô hình đo lường chất lượng dịch vụ NHBL của các NHTM.
Thứ hai, luận văn đã phân tích, đánh giá thực trạng chất lượng dịch vụ NHBL tại Vietinbank Cao Bằng giai đoạn 2018 – 2020. Thông qua kết quả khảo sát khách hàng, nghiên cứu đã làm rõ 5 yếu tố tác động đến chất lượng dịch vụ NHBLcủa Chi nhánh, bao gồm: (1) Sự tin cậy, (2) Sự đáp ứng, (3) Năng lực phục vụ, (4) Sự đồng cảm, (5) Phương tiện hữu hình. Từ đó, luận văn đã rút ra những điểm đạt được, những hạn chế và nguyên nhân của những hạn chế trong chất lượng d...
|
- Thesis
Authors: Nguyễn, Hữu Nghị; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2020) - In theory, the Dissertation has identified the theoretical framework of the evaluation and classification based on the policies and guidelines of the Party, the laws of the State, views and orientations on the evaluation work. classification of Tax Department of Tuyen Quang province. Regarding the situation, the Dissertation has analyzed and assessed the status of the assessment and classification of the level of accomplishment of tasks of civil servants at the Tax Department of Tuyen Quang province in the period of 2015-2018. Regarding the solution, the Dissertation has proposed solutions to improve the assessment and classification of the level of accomplishment of civil servants' t...
|
- Theses
Authors: Lê, Duy Tuấn, 1994-; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2019) - Research the theory of marketing concept, mixed promotion strategy and how to formulate a marketing strategy for a product. Learn about grounding products in general and chemicals to reduce soil resistance in particular, the market of reducing electricity resistance in Vietnam. Analysis of the status and assessment of Marketing strategy of GEM-TVT products in Thai Van Tuong Electromechanical Construction Joint Stock Company. Proposing measures to improve Marketing strategy for GEM-TVT products of Thai Van Tuong Electromechanical Construction Joint Stock Company.
|
- Thesis
Authors: Lê, Văn Đức; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2020) - In theory, the Dissertation has identified the theoretical framework for the evaluation and classification based on the Party's policies and guidelines, the State's laws, views and orientations on the use of human resources of Vietnam Posts and Telecommunications Group. Regarding the situation, the Dissertation has analyzed and evaluated the current situation of human resource use at VNPT Tuyen Quang in the period of 2016-2018. Regarding solutions, Thesis has made recommendations to improve the effective use of human resources at VNPT Tuyen Quang in the period up to 2025. Due to limited research time, the thesis cannot avoid limitations. Looking forward to the comments of the scientis...
|
- Thesis
Authors: Trương, Nhật Hoàng; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2018) - - Hệ thống hóa được cơ sở lí luận về chiến lược kinh doanh.
- Phân tích, đánh giá ưu nhược điểm của hoạt động kinh doanh chuỗi cửa hàng TWG tại Việt Nam.
- Xây dựng, đề xuất các giải pháp thực hiện chiến lược phát triển kinh doanh chuỗi cửa hàng TWG tại Việt Nam.
|
- Thesis
Authors: Nguyễn, Duy Đức; Advisor: Phạm, Văn Hồng (2020) - Systemize the theoretical basis for card issuance and business activities at the commercial banks. Analyze the status of card issuance and business at Vietcombank. Propose solutions to enhance card issuance and increase revenue from card activities at Vietcombank
|